.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديتهاي ترافيکي آخر هفته اعلام شد

ليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي، محدوديتهاي ترافيکي آخر هفته را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پليس، تردد موتورسيکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 5خرداد تا ساعت 24روز جمعه 6خرداد از محورهاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

محور کرج چالوس

رفت و آمد انواع تريلر و کاميون‌ها از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است.

همچنين تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 الي 23روز جمعه6 خرداد در محور کرج - چالوس از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و همچنين رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 و 30تا23از 15 کيلومتر بالاي مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه خواهد بود.

محور هراز

بر اساس اين گزارش رفت و آمد تريلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد تمامي کاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت12تا 23 روز پنجشنبه 5 خرداد و از ساعت شش تا 23 روز جمعه شش خرداد از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

رفت و آمد همه تريلر‌ها به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش تا 23 روزهاي جمعه ششم خرداد از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

محور ساوه - همدان

تردد تريلر‌ها و کاميون‌ها به استثناي تريلر‌ها و کاميون‌هاي حامل مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12تا 21 روز پنجشنبه5خردادماه جاري و از ساعت شش تا 21 روز جمعه ششم خرداد از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهي قزوين - همدان) و برعکس و آزاد راه غرق آباد - ساوه ممنوع است.

محور زاهدان - زابل

رفت و آمد تمامي تريلر‌ها و کاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 15تا 20روزهاي پنجشنبه و جمعه پنجم و ششم خردادماه جاري از محور زاهدان - زابل و برعکس ممنوع است.

محور مريوان

تردد همه تريلر‌ها و کاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 23روز جمعه ششم خرداد از سنندج به مريوان و برعکس ممنوع است.

بنابراين گزارش، مرکز کنترل ترافيک پليس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه‌هاي کشور و امداد رساني در حوادث احتمالي به هموطنان است. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.